Det kan vara kul med siffror, men inte alltid man blir klok av det:

Kvalrunda 2

gasade i 6,64s sen bromsades det,
6110rpm hade jag då.

Växlade vid 6270rpm efter 2,22s men
shiflighten stod på 6500rpm.

Växlade tidigt pga att jag trodde jag
inte sett shiftlighten pga den nya hjälmen med sämre

sikt nedåt.

Körde totalt på 8,94 @ 175km/h ,
60fot på 1,238 och 201meter på 5,39 @ 204km/h

Startvarvet var 4000rpm

(kval 6a av 26 bilar på den tiden)

Kvalrunda 3

gasade i 7,04s sen bromsades det,
6290rpm hade jag då.

Växlade vid 6190rpm efter 2,37s men
shiflighten stod på 6500rpm.

Växlade tidigt pga att jag trodde jag
inte sett shiftlighten pga den nya hjälmen med sämre

sikt nedåt.

Körde totalt på 8,95 @ 195km/h ,
60fot på 1,26 och 201meter på 5,48 @ 204km/h

Startvarv 4800rpm

Eliminering 1

gasade i 6,72s sen bromsades det,
6410rpm hade jag då.

Växlade vid 6770rpm efter 2,52s men
shiflighten stod på 6500rpm.

Nu stirrde jag på shiftlighten och såg
att den lös, men drog lite till för att stressa motorn.

Inte så smart men kul =)

Körde totalt på 8,889 @ 176km/h ,
60fot på 1,245 och 201meter på 5,36 @ 209km/h

Startvarv 3000rpm

Klart bästa ET OCH den gick super
leant pga en slang till Map-sensorn gick av. Ajabaja.

Den fick soppa för ca 10psi laddtryck
men i verkligheten laddade den runt 20-25psi.

Inte alls bra men jag hoppas ingen
skada är skedd.Leakdown test ska göras rätt snart, men inte idag.